עובדים וירטואליים מהפיליפינים

עובדים וירטואליים מהפיליפינים

זה עתה פרסמנו ספר המתאר כיצד ומדוע העסקת עובדים וירטואליים מהפיליפינים היא הדרך הנכונה. במאמר זה תלמד כיצד להקים עוזרים וירטואליים במדינות בהן יש הרבה כאלה.

אנו גם נראה לך כיצד להחליט אם אתה בכלל זקוק לעוזר וירטואלי וניתן לך טיפים כיצד להגדיר את הפיליפינים כעוזרים וירטואליים

מדריך זה מציג תהליך שלב אחר שלב שיעזור לכם למצוא ולשמור על עוזר פיליפיני וירטואלי. כשאתה מעסיק עוזר וירטואלי פיליפיני, חשוב שתשאל שאלות הקשורות להקשר הפיליפיני כעובד מקוון.

לא משנה מה התשובה

עוזרים וירטואליים מהפיליפינים מכירים את הציפיות שלך ויכולים להסתגל בקלות לאזור הזמן שלך. בסך הכל, עליכם להיות בטוחים שעומס העבודה שלכם יפחת ברגע שתמצאו את העוזר הווירטואלי המושלם עבור הפיליפינים שלכם.

בנוסף

לפיליפינים מוניטין של עבודה קשה ויושר, שהיא אחת האיכויות הטובות ביותר שיש לך כעוזר וירטואלי. יתר על כן, עובדים פיליפינים משכילים ומאומנים היטב, תכונה בעלת ערך רב לעוזר וירטואלי. זה גם מועיל להבין את התרבות הפיליפינית, מכיוון שזה יעזור לך לשמור על קשר טוב עם העוזרים הווירטואליים שלך וכישוריהם. אם אתה רוצה לעבוד עם פיליפיני אך אינך יודע היכן להתחיל, אנו רוצים לחבר אותך לעוזרת הווירטואלית הטובה שתוכל למצוא עבורך.
למידע נוסף אודות עובדים וירטואליים מהפיליפינים ומנשה בטיטו כדאי לגלוש לאתר menashe.org.il

ארבע חברות הסיוע הווירטואליות הבאות אחראיות לספק לעסקים את העובדים המרוחקים ביותר בפיליפינים שתוכלו להשיג. למרות שאין להם משרד משלהם בפיליפינים, עובדים פיליפינים יכולים לבצע מגוון משימות מרחוק בתחומי עסקים שונים.

העסקת פרילנסרים פיליפינים באמצעות עבודות מקוונות

היא אפשרות נהדרת אם אתם מתכננים להעסיק עוזרים וירטואליים מהפיליפינים או ממדינות אחרות באסיה ופסיפיק. יש להם עוזרים וירטואליים שניתן להגדיר אותם במחירים נמוכים כמו 2 דולר לשעה. משרות מקוונות מציעות מגוון רחב של שירותי תמיכה וירטואליים שניתן לשכור בתעשיות שונות כמו קמעונאות, אירוח, בניה וניהול בנייה. מרכז הגיוס לסיוע מבוסס בפיליפינים ובוחר עוזר וירטואלי המתאים לענף שלך.

זה מאפשר לך להציע שירותים וירטואליים ישירות מאמריקה ולהקל על הגישה של החברה שלך למאגר מיקור החוץ

אתה אפילו לא צריך להיות משרד פיזי בפיליפינים כדי להבין סוף סוף מדוע יזמים לא יכולים להפסיק להעסיק עוזרים וירטואליים. אז נסה זאת, אם הקהל שלך יחליט להשתמש בעוזר וירטואלי, הוא יוכל להשיג מישהו מהפיליפינים כאן באמריקה. בזמן שאתה ממתין למועמדים פוטנציאליים, אתה יכול לדפדף בסרטונים אינפורמטיביים המפרטים את היתרונות של הגדלת התפוקה עם עוזרים וירטואליים ואת היתרונות והחסרונות של מיקור חוץ של עוזרים וירטואליים. היתרון הברור של מיקור חוץ לפיליפינים הוא שכשאתה שוכרת אנשי מקצוע פיליפינים, אתה מצפה לשלם חלק קטן ממה שאתה משלם בארה"ב – עובדים. חברות סיוע וירטואלי בפיליפינים ייהנו מכך מכיוון שהן חסכוניות בהשוואה למדינות אחרות.

אם תשכיר עוזר וירטואלי מהפיליפינים כעובד במשרה מלאה

אתה יכול לצפות שהוא יעבוד לפחות 40 שעות בשבוע. תמורת 300 דולר לחודש, אנו יכולים לקבל עוזר וירטואלי במשרה מלאה בפיליפינים שיירשם לשבוע שלם של 40 שעות לעסק שלנו. זכור כי מדיניות שכר זו חלה על הבית – בפיליפינים, שם עוזרים וירטואליים עובדים ישירות אצל המעסיק שלהם. אם אתה עובד במחיר של 250 $ שהוזכרו לעיל, תקבל משכורת שנתית של 1,000 $ לחודש, או 2,500 $ לשנה.

חברות רבות מודעות לכך שבפיליפינים

אתה יכול לעשות כמות מוגבלת בלבד כאשר אתה צריך לעבוד מרחוק. הנה כמה מהחברות הטובות ביותר להעסקת עוזרים וירטואליים מהפיליפינים. אם אתה שוכר עוזר וירטואלי לעסק שלך, הנה כמה טיפים לוודא שזה עובד בשבילך. לעוזר הווירטואלי אין כוונות רעות, אבל יש הרבה חברות שיש להן את זה.

חברות יעילות בסיוע וירטואלי בפיליפינים תומכות בכל סוגי העסקים בכל מיני סוגים, בין אם כיזמים או כסטארט-אפים. VA Staffer, זו חברה נהדרת עם מגוון רחב של עוזרים וירטואליים מכל רחבי העולם, בין אם הם עובדים ובין אם לאו.

השכר הממוצע של עוזרים וירטואליים בפיליפינים הוא כ -400 דולר לחודש, כך שיש לך סיכוי לחסוך קצת כסף. אנשי מקצוע פיליפינים שיכולים לעזור לך בניהול העסק שלך וכשזה חשוב, הצוות שלנו מסוגל לנצח אותך מבחינת מחיר ואיכות השירות.

אז זה לא מפתיע שלפיליפינים יש כמה מהעוזרים הווירטואליים הטובים בעולם

יש חברות גדולות כמו גוגל, פורד, נסטלה, יבמ שנותנות לעוזרת הווירטואלית שלה לעבוד בפיליפינים שלהן ורבות אחרות. העוזר הפיליפיני הווירטואלי יכול אפילו להצטיין ברמה של מדינות מפותחות אחרות כמו ארצות הברית, גרמניה, צרפת, יפן ואפילו סין.

דילוג לתוכן