ממתקים ממותגים לחברות וארגונים

ממתקים ממותגים לחברות וארגונים

הקופסה מלאה בטכנולוגיה ממותגת לצד הממתקים, כולל כבלים לטעינה, בנקי כוח ומעקב Bluetooth. עם אוזניות, להקות מתיחה, בקבוקי מים ממותגים ועוד ועוד, חבילות מוגדרות מראש מחזיקות את המפתחות לרווחת היומיום בידך.

אוסף הממתקים שלנו מכיל מגוון רחב של ממתקים לקידום העסק או הארגון שלך

אנו מציעים מגוון אפשרויות אריזה, כולל אריזה בהתאמה אישית, סוכריות אבן בהתאמה אישית, סוכריות על מקל, סוכריות ושעועית ג'לי. חבילת swag למקבל עם בגדים ממותגים ואביזרים כמו גרביים, חולצות וציוד משרדי.

ממתקים בהתאמה אישית מושלמים לירידים

השקת מוצרים, ארוחות צהריים ארגוניות וכנסים באוניברסיטאות. חלק מהמוצרים הפופולאריים ביותר הם סוכריות על מקל, שקיות פאדג 'רטרו ומסורתי, אטומי פרי ופסטילי ג'לי ללא סוכר. ממתקי קונדיטוריה וקונדיטוריה נהדרים למתנות לקידום מכירות ויכולים לשמש לסוגים רבים של אירועים פרטיים ועסקיים, כמו גם מתנות לקידום מכירות לאירועים עבור המותג שלכם.

צורות, טעמים ואריזות שונות משמשים יצרני ממתקים כדי למשוך ילדים וצרכנים. הזמינות של מגוון מוצרים מגוון גרמה לצמיחת שוק הקונדיטוריה. ממתקי פרסום פופולריים בעולם הארגוני ומתייחסים לממתקים המשמשים חברות לקידום מותג.

עבור מסטיקים וקונדיטוריה

הביקוש לטעמים שונים יניע את צמיחת השוק, אומר אנליסט בכיר ב- Technavio. אזור EMEA יוביל את שוק הקונדיטוריות העולמי בשנת 2017, ואחריו אמריקה (APAC). דוח מחקרי השוק פילח את השוק לפי מוצרים (שוקולד, קונדיטוריה של סוכר, מסטיק) ותנאים גיאוגרפיים (אמריקה, APAC, EMEA וכו ').

אזור APAC צפוי לרשום את הצמיחה המצטברת הגבוהה ביותר בתקופת התחזית בשל מספר גדל והולך של חנויות הקמעונאות המאורגנות באזור

עם יותר מחודש של ליל כל הקדושים, הממתקים העונתיים נמכרים מוקדם מהרגיל. על פי חברת המחקר IRI, המכירות הכוללות של ממתקי שוקולד בליל כל הקדושים עלו ב -13% בארבעת השבועות עד 6 בספטמבר באותה תקופה בשנת 2019.
עבור עוד מידע בתחום של ממתקים ממותגים באפשרותך לבקר ב- sweetlogo.co.il

ליל כל הקדושים

הוא כוח המכירות הגדול ביותר בשוקולד, סוכריות, מסטיק תעשיות מנטה, העולות על עונות אחרות כמו חג האהבה, חג הפסחא וחג המולד. ליל כל הקדושים מהווה 4.6 מיליארד דולר מהמכירות השנתיות של התעשייה, על פי איגוד הקונדיטורים הלאומי. סוכריות בהתאמה אישית הן אופציה נפלאה לכנסים, ירידים ואירועי חברה אחרים בכדי לייצר התלהבות מהעסק שלכם ללא הבלאגן לסוכר.

ממתקי הקידום שלנו מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כך שניתן יהיה לשחזר את המסר שלך בבהירות ללא תחרות. עם הניסיון הרב שלנו במכירת ממתקים של חברות המסייעות לחברות כמוך להפיץ את השמועה על מוצרים ושירותים, אנו בטוחים שנוכל ליצור ממתקי קידום מכירות ייחודיים כדי להתחיל את השיחה. במשך למעלה מ 25 שנה אנו מייצרים מיליוני סוכריות נדנדות עבור חברות וארגונים.

חברות מיטב המתנות הטובות ביותר יעזרו לכם למצוא פריטים שהעובדים והלקוחות שלכם יאהבו ולייעל את כל תהליך הקנייה שלכם

מגלישה לקופה ועד משלוח. שים את המסר האישי, המיתוג או החתימה שלך על יין פרימיום ובחר מבין אפשרויות רבות. עם כל כך הרבה מותגי קונדיטוריה שונים בשוק, חשוב להפנות את תשומת הלב של הצרכן לאריזות.

חברות שנותנות מתנות יכולות להפוך את הליך מתנת המתנות שלהם ליעיל יותר על ידי הצעת פלטפורמות מקיפות לטיפול בעלויות משלוח ועוד

התחל ליהנות מהיתרונות על ידי בחירה באחת מהחברות הללו איתן אתה עובד. ראה מאמרים, ביקורות ותכונות על מגוון חברות מובילות אלו.

חברות קונדיטוריה כמו הרשי ופררו מקוות שמבוגרים יחפשו מרחוק ממתקים לרגל חגיגותיהם במהלך מגיפת הנגיף הכלילי

לדפוק בדלתות ולקבל שקיות ממתקים מזרים איבד את משיכתו כאשר אנשים מגבילים את החוגים החברתיים שלהם. על פי פרסומות דרושים, בוחני טעם מקצועיים המכונים קנדיולוגים אמורים לבדוק בתי ממתקים עם עד 3000 פריטי ממתקים ושוקולד.

כדי לראות פרטים מורחבים על נשיקות מרנג ממותגות וממתקים ממותגים לחברות וארגונים יש לבקר ב- sweetlogo.co.il

דילוג לתוכן