החלפת ברך בגישה קינמטית

החלפת ברך בגישה קינמטית

יש אנשים אשר חושבים כי פציעה בברך היא בעיה של אנשים בני שמונים ומעלה אך האמת היא שונה לחלוטין. עליכם לדעת כי פציעות בברך נפוצות מאוד גם בגילאים צעירים יותר כמו בני חמישים, שישים וגם בני שלושים או ארבעים אשר נפצעים למשל במשחק כדורסל. 

אם אתם סובלים מבעיה בברך כדאי לכם להכיר את הגישה הקינמטית. בגישה זו לוקחים בחשבון את זווית הברך הפצועה ואז ממקמים את ההחלפה בהתאם לכך. בגישה זו לוקחים בחשבון את המכניקה של הברך. עליכם לדעת כי לא כל אורתופד יכול לנתח על פי השיטה הקינמטית לכן אם אתם רוצים לבצע את הניתוח בשיטה זו כדאי לכם לפנות אל האורתופד שלכם ולברר איתו האם הוא יודע כיצד לבצע את הניתוח על פי השיטה הקינמטית או שמא הוא מנתח בצורה אחרת טובה יותר. 

מה היתרונות של השיטה הקינמטית על פני שיטות אחרות?

אז מדוע בעצם כדאי לבחור בשיטה הקינמטית? אם כן יש סיבות רבות מדוע כדאי לבחור בשיטה זו. קודם כל הניתוח הוא יותר אפקטיבי בשיטה זו ולמי שהוא מתאים לרוב התוצאות של הניתוח יותר טובות. אז נכון יש אנשים אשר השיטה לא מתאימה להם אך ברוב המקרים שבהם השיטה מתאימה זה פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר שיש בשוק.

מכיוון שהשיטה לוקחת בחשבון את המנח של הברך לפני השחיקה של הסחוס אפשר להבין כי הפתרון המוצע בשיטה זו עולה על פני שיטות אחרות. בכל מקרה כאשר אתם פונים אל האורתופד שלכם בררו אתו על כל השיטות שיש וגם על השיטה הקינמטית וכך תבצעו את הניתוח הטוב ביותר והמתאים לכם ביותר. 

מדוע כל כך כדאי לפנות אל פרופסור דבי?

אין הרבה מומחים בארץ כמו פרופ' רונן דבי לניתוחים בשיטה הקינמטית. לאורך השנים ביצע פרופ' דבי מאות ואפילו אלפי ניתוחים בשיטה הקינמטית ואין ספק כי הוא יוכל לסייע לכם רבות. אם אתם רוצים מומחה אמיתי אשר לא מפסיק ללמוד ואשר משקיע בכל מטופל שלו את מלוא תשומת הלב אין ספק כי פרופ' דבי הוא האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

לאורך השנים פרופ' דבי חרט על דגלו את הנושא של טיפול ברמה הגבוהה ביותר שיש וכך הוא כיום הרופא המוביל בארץ בתחום של החלפת ברך בשיטה הקינמטית. אם אתם לא מוכנים להתפשר על הברך שלכם יש לכם כתובת אחת והיא פרופ' דבי. 

דילוג לתוכן