חולמים בגדול : איך מעצבים חדרי שינה לילדים? המדריך המלא!

חולמים בגדול : איך מעצבים חדרי שינה לילדים? המדריך המלא!

בעזרת מעצבי פנים ומומחים, הרכבנו את המדריך האולטימטיבי לחדרי השינה של הילדים שלכם שיעזור לכם לתכנן ולעצב את החלל. בנוסף הבאנו כמה טיפים המציעים רעיונות מדהימים לאחסון צעצועים במגירות, ארונות ואפשרויות אחסון אחרות המכסים את כל החללים והמדפים שהילדים שלכם זקוקים להם.

אם אתם מעצבים חדר ילדים המשמש כחדר משחקים, אחסון טוב כבסיס לעיצוב הרצוי הוא חובה. תבדקו כמה מקום אחסון יש לכם ונסו להרחיב אותו.

הערכת גודל החדר יעזור לכם לתכנן נכון את העיצוב

כמו בכל עיצוב, הערכות ראשוניות הכרחיות ליצירת עיצוב נכון ומדוייק. לפני שתשקיעו ברהיטים או תזמינו תמונות וקישוטים, כדאי שיהיה לכם מושג ברור איך החדר שלכם צריך להראות. חשבו על ערכת הצבעים שתעצב את החדר כולו. בחירת הצבעים היא התחלה מעולה, כי היא מצמצמת את צעי הרהיטים והאביזרים שאתם בוחרים עבור חדר הילדים שלכם. הבחירה בסגנון החדר היא החלק הקשה ביותר אך ברגע שבחרתם סגנון העבודה מתחילה להיות קלה

תמונות וטפטים מלאי חיים והשראה

חדרי ילדים חייבים להיות מעוצבים עם תמונות ואלמנטים מעוררי השראה על מנת לעודד את התפתחות המיינד של הילד. בנוסף, בחרו תמונות עם מסרים חיוביים כדי ליצור מיינדסט חיובי לילדים שלכם.

התמונות שתוכלו לשים בחדרי הילדים שלכם על פי נושאים:

1. תמונות לחדרי ילדים – חדרי ילדים עם תמונות ילדותיות ודמיוניות הן הבחירה הראשונה לחדר ילדים. בנוסף לכך שהן צבעוניות ומשמחות, הן גם מהוות אלמנט עיצובי מהמם לחדר. תוכלו ליצור את חדר החלומות של הילד שלכם עם תמונות ילדותיות של חיות, ואותיות, ילדים ובלונים. בחרו תמונות מתאימות לצבעים של החדר.

2. תמונות נוף – ילדים בתור התחלה הם חלק בלתי נפרד מהטבע. לשים ילד בחדר עם תמונות של הים, ההרים, והנופים המהממים של היקום יחבר אותו מיידית לאמא אדמה. אם אתם אוהבים טבע ואתם מרגישים כחלק ממנו, אנו מניחים שתתחברו הרבה יותר לתמונות עם נופים מרהיבים גם עבור ילדכם.

3. תמונות מעצימות צבעוניות – יש המון תמונות השראה עם המון צבעים. תוכלו לבחור תמונה או ציור עם אלמנט מעצים המעורר מחשבה ויצירה ולשים בחדרי הילדים שלכם. כך תיצרו חדר הדורש התפתחות קוגניטיבית כבר מגיל קטן.

 

דילוג לתוכן