הכל על איתריום, ביטקויון, וקריפטו

הכל על איתריום, ביטקויון, וקריפטו

אולי שמעתם על ביטקוין, המטבע הקריפטוגרפי והבלוקצ'יין, אבל אנשים רבים לא ממש מבינים מה זה אומר. מדוע כולם מדברים על מטבעות קריפטוגרפיים על בסיס הבלוקצ'יין, אך לא רק על הבלוקצ'יין עצמו או כיצד לבנות אותו? ביטקוין ואת'ריום, יחד עם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, נכנסו לשיח המיינסטרים. בנוסף, ישנם מספר מושגים נפוצים אך לא מובנים היטב.

את'ריום מבוסס על בלוקצ'יין, כלומר חוזים חכמים המסדירים ארנקים, אסימוני אתר, עסקאות ועוד המשתמשים בטכנולוגיית בלוקצ'יין (כמו בלוקצ'יין של ביטקוין), את'ריום מבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין.

אוטומטי

ביצוע ההסכמים המתוכנתים נרשם בבלוקצ'יין את'ריום וחוזים חכמים הם פחות או יותר מה שאתה מדמיין. התוצר הדו-ממדי, לעומת זאת, הוא שאת'ריום משתמש באסימון הנקרא אתר, המשמש לעסקאות כמו ביטקוין. בעוד שכורים בביטקוין מקבלים תשלום על שמירה על בלוקצ'יין הביטקוין על ידי פתרון בעיות מחשוב המאפשרות להם להוסיף עסקאות לרישום הציבורי, מפתחים יכולים להשתמש בתשלום בכדי ליצור ולשגר חוזים חכמים בפלטפורמת את'ריום. כקריפטוגרפיה סחירה, אתר משמש גם מפתחי יישומים כאמצעי תשלום עבור עמלות ושירותי עסקה ברשת ה- Ethereum.

Ethereum מציעה שיטות חילוף שונות, כולל מה שהוא מכנה "אתר", ובעצם זהו מטבע קריפטוגרפי, גז אתר, שהוא דלק ה- EVM האמיתי אליו מתורגם האתר.

נסחרות כיום יותר מ -4,400 מטבעות קריפטוגרפיים

ואת'ריום וליטקוין הם בין האלטרנטיבות היציבות ביותר בביטקוין. מטבעות אחרים הם ביטקוין, Ethereum, Bitcoin Cash, Ripple, Litecoins, Dash, Dogecoin, Monero, Zcash, DASH, XRP ואחרים. יש לה שווי שוק של כ -1.5 מיליארד דולר, או כ -10% מסך שווי השוק של כל מטבעות הקריפטו.

את'ריום כל כך פופולרי, עד שאנשים מסוימים החלו להחזיק את הביטקוין שלהם ברשת את'ריום במקום בבלוקצ'יין של ביטקוין. זה פיצול, מזלג קשה, וראינו את זה לאחרונה עם ביטקוין וביטקוין מזומנים.

סימן מבטיח אחד לאתר

הוא שיחס ה- ETH-BTC, המשקף את אתריום ביחס למחיר הביטקוין, עלה. אם מסתכלים על התרשימים ההיסטוריים של שנת המסחר האחרונה, ההפסדים והרווחים של את'ריום וביטקוין ניתנים להשוואה. אם הביטקוין עלה והאת'רום ירד, האת'רום עולה, ואם הביטקוין ירד, האת'רום ירד וכן הלאה. הערך של האתר מונע בחלקו מתאבון הולך וגובר לבלוקצ'יין את'ריום ולאסימוני ה- ERC-3 שלו. בפרט, את פריצת הדרך של ICO בשנת 2017 ניתן לייחס במידה רבה לצמיחת הבלוקצ'יין של Ethereum, אסימוני E RC ואתר כאסימונים. רשתות חסימות של Ethereum תומכות במגוון רחב של יישומים, כולל חוזים חכמים, יישומים מבוזרים והחלפות מבוזרות.

כפי שציין Godshall

מייסד את'ריום בוטרין רואה באת'ריום יותר מאשר רק יצירת מזומנים מבוזרים; זה עושה בדיוק את זה. דרך נוספת שאת'רום משתמשת בטכנולוגיית הבלוקצ'יין היא לאמת ולאבטח עסקאות באמצעות המטבע הקריפטוגרפי שלה, Ether, באמצעות חוזים חכמים.

עם Ethereum, ניתן למלא קובץ יומן (כלומר את Blockchain Ethereum) עם מגוון אירועים ומידע. מצב הבלוקצ'יין עוקב אחר "מצב" של חשבון, וכל מעבר עליו הוא העברת ערך או מידע בין חשבונות.

למד שכל דבר שאינו אסימון ברשת את'ריום וטכנולוגיית הבלוקצ'יין הבסיסית יכול להיקרא חוזה. הנקודה החשובה ביותר המפרידה בין אתריום לביטקוין היא המונח הקשור ביותר אליו, הבלוקצ'יין.

המונח מתייחס לעיתים קרובות לאת'רום

מבוסס על רשת את'ריום, אוגור, אך מטבעות קריפטוגרפיים אחרים שקיימים ברשת את'ריום אך אינם אתר מכונים לעתים קרובות אסימונים. כמה מטבעות קריפטוגרפיים הם אסימונים מבחינה טכנית, ואת'רום הפך לביתו של ה- nft על ידי יצירת אסימון חוזה חכם ייחודי המקים בלוקצ'יין את'ריום.

בעוד שביטקוין מקובל ונחשב למטבע דיגיטלי בינלאומי

אתר מקובל לעסקאות ויישומים דיגיטליים (Dapps) הפועלים ברשת את'ריום, ואילו ביטקוין מקובל כמטבע עולמי והמטבע העיקרי בעולם, למרות שהוא היא גם פלטפורמת בלוקצ'יין. את'ריום אינה טכנית פלטפורמה, אלא רשת מחשבים מבוזרת המופעלת באמצעות מטבע קריפטוגרפי הנקרא אתר. המטבע הקריפטוגרפי המשמש לעסקאות בפלטפורמה זו נקרא "אתר" מכיוון שהוא מכונה לעתים קרובות "אתריום". אז שוב, את'ריום היא מערכת חוזים חכמה מבוזרת ומבוססת על בלוקצ'יין, בה ממוקמים את'ר ואסימונים אחרים מבוססי את'ריום.

רשת את'ריום משמשת כפלטפורמה ליישומי מחשב ויש לה מערכת חוזים חכמה מבוססת בלוקצ'יין. בלב הפלטפורמה והרשת נמצאת הכלכלה המקומית המבוססת על אתר ה- Cryptocurrency (ETH), הנסחר תחת הסמל ETH.

Ethereum עובד הכי טוב כשאתה צריך לבנות ולבנות יישומים מבוזרים וחוזים חכמים

ביטקוין עובד טוב יותר ממערכות עסקאות עמית לעמית, אך אתר וביטקוין דומים במובנים רבים. שניהם מטבעות דיגיטליים הנסחרים בבורסות מקוונות ומאוחסנים בסוגים שונים של ארנקי מטבעות קריפטו. השקעה ב- Coinbase יכולה להוסיף לתיק טכנולוגיית Ethereum או Ethereum, מכיוון שרבים מהמטבעות הקריפטוגרפיים שאתה סוחר ב- Coinbase משתמשים בבלוקצ'יין Ethereum.

למידע מורחב אודות ביג שוט והכל על איתריום, ביטקויון, וקריפטו עליך לגשת לאתר bigshotnews.net

דילוג לתוכן