איך להתקין פרגולה לבית

איך להתקין פרגולה לבית

הצמדת פרגולה לבית חוסכת מקום רב ומספקת את התמיכה שהבית זקוק לה. ישנן מספר התאמות לעיצוב הסטנדרטי, אך התקנת לשונית חזקה בביתך תשמש כתמיכה שלך בפרגולה. להלן הוראות כיצד לבנות פרגולה שניתן לחבר לביתכם.

בניית פרגולה עצמית בסמוך לבית מספקת צל, מרפסת ומקום לתליית הצמחים. מכיל הוראות לסידור ומיקום העמודים, גודל הפרגולות, אופן הצמדת הבית למסגרת ואופן הרכבת קורות וקורות.

זהו עיצוב פשוט שגדל ומתכווץ תלוי כמה מקום יש לך על הסיפון או הפטיו שלך

הזז את העמודים 6 על 6 על הקורות ועל קורות 2 על 8 כדי שהפרגולה תיראה גדולה וחסונה. – הוסף מרווחים עבור קורות וקורות נוספות המתפרשים עד 12 מטר כדי למנוע נפילה בעתיד.

גזרו בר 2×10 והצמידו אותו לעמוד הפרגולה

כדי להפוך את בסיס הגג שלכם. גזרו קרן קטנה מסוגר דק בגודל הרצוי והצמידו אותה לראש הקורה. כדי להפוך את הקורות לבטוחות יותר אם אינכם מעוניינים להשתמש בקורה או במתלה, תוכלו לתקן את אותו סוג קורות לקיר, שם הם משמשים כקורות תמיכה, על ידי הנחת חריץ בקורות כדי למנוע את הצבת הקורה בקורות.

דרך נוספת להצמיד פרגולה לבית שלך

היא להשתמש בלוח רישומים שתוכל לתקן על קירות הבית שלך. השתמש בברגי נירוסטה מגולוונים כדי לקבע את ה- PCB לקירות ולהנחות את קורות הלוח דרך הקורות בצד השני, כך שניתן יהיה למקם את עמודי התמיכה כרגיל.

התקנת פרגולה עם צללים מצד אחד או יותר כדי להסתיר את האלמנטים יכולה להגדיל את רמת השימוש של הפרגולות וליצור פרטיות נוספת. בשלב זה פרגולות מתאימות יותר למי שרוצה להפריד ביניהן מפינות ישיבה שאינן דורשות הגנה מפני השמש.

בחירה בפרגולה צמודה יכולה ליצור מעבר חלק בין חללי מגורים פנימיים וחיצוניים כגון סיפונים

טרסות ושטחים ירוקים. אחד השימושים המסורתיים בפרגולות הוא יצירת אזור מגורים בחוץ ומקום לטיפוס על גפנים. הוספת סורג לעיצוב פרו גולה יכולה להעניק לגפנים מרחב נוסף לטפס, ליצור קיר חי ולספק פרטיות וגוון בבית הגידול החיצוני.

פרגולה צמודה אידיאלית לשימושים מסחריים כגון מסעדות

טרסות, בנייני דירות באוויר הפתוח, טרסות מוצלות ובריכות. פרגולות ומבנים צמודים דורשים אישורים ומחויבים במסים נוספים, לכן חשוב לבצע מחקר באזור מסחרי או מגורים לפני ההתקנה. עבור מי שמארח לעתים קרובות פרגולות יכולות להיות תוספת אסטרטגית טובה לביתם.

אם אתה בונה פרגולה על אדמה ריקה

עליך לחפור את חורי העמוד שלך ולהכין אותם לקבלת הודעות. במידת הצורך, למדוד ולסמן את השטח ולהשתמש בחופר עם חור לעמוד כדי לחפור את חורי העמוד. אם מתקינים פרוגולה על מרפסת קיימת, זה כולל פינוי רהיטים או חפצים אחרים באזור. אנו ממליצים להתקין סוגרי פלדה במקום עמודי פרגולה מכמה סיבות. ראשית אל תבזבז כמה מטרים מעץ הפרקט היקר שלך על ידי דחיפתו 4-6 באדמה, ותתן לך אפשרות טובה יותר לפרויקט בעלות נמוכה יותר.

לדוגמא

אנו ממליצים לחבר צד של הפרגולה לקיר החיצוני של הבניין עצמו. פרגולות צמודות נראות כמו הרחבה של הבית עצמן, בדומה לאופן שבו פועלות טרסות קדמיות ואחוריות. צד אחד של הפרגולות יחלוק את אותם קירות, רצפות וקורות כמו הבית עצמו.

המראה של פרגולה על בית יכול להיות עוצר נשימה, להרחיב מרחב ראוי למגורים וליצור קשר בין פנים וחוץ. פרגולות צמודות מספקות פרטיות ומאפשרות לשפע של אור שמש ורוחות לחדור לצידי המבנה.

התקנת פרגולה או הוספה לצד הבית יכולה להוסיף שמחה וערך לנכס שלך

בעוד שמרפסות וסיפונים הם מהשיפורים הנפוצים ביותר באזורים החיצוניים שלהם, פרגולות יכולות להשיג אפקט דומה עבור חלק קטן מהעלות, מה שהופך אותן לפיתרון יפה וזול ליצירת חצרות אחוריות. יש לשקול שדרוג של החצר הסובבת, את המטבח החיצוני או נוף אטרקטיבי להתקנת פרו גולה משוכללת יותר.

פרגולה היא מבנה חיצוני המשמש לכיסוי או הצללה של טרסה, שביל או אזור מגורים חיצוני אחר. בוויקיפדיה אומרים כי פרגולות היו בהשראת הבנייה של הרנסנס האיטלקי, אך אינן צריכות להיות מוצלות מאף גג.

דילוג לתוכן